loading...
اخبار افراد مشهور
علی بازدید : 77 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

 

بازی ندا هنرجوی آکادمی گوگوش در یک سریال تلویزیونی! +عکس
شبکه فارسی وان که معمولا فیلم‌ها و سریال‌های خارجی زبان را دوبله می‌کند و روی آنتن می‌برد، به تازگی یک سریال به زبان فارسی تولید کرده است. حضور ندا، که یکی از حاضران در آکادمی موسیقی گوگوش در این سریال هم...
علی بازدید : 58 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

راس ساعت 4 و سی دقیقه صبح مراسم گلدن گلوب به مجری گری تینا فی(بازیگر سریال 30 راک) و ایمی پوهلر(نامزد بهترین بازیگر زن فیلم کمدی یا موزیکال برای «پارک ها و سرگرمی» آغاز شد.
-شخصیت واقعی فیلومنا که جودی دنچ در «فیلومنا» نقش اش را بازی می‌کند فیلم «فیلومنا» را معرفی کردند.
-جوآنا هیل بازیگر فیلم «گرگ وال استریت» برای معرفی این فیلم آمد.
-مت دیمون، فیلم «کاپیتان فلیپس» و تام هنکس را معرفی کرد.
-الیویا وایلد فیلم «او» را معرفی کرد.                                                                          

 

 

 

 

 

علی بازدید : 74 شنبه 21 دی 1392 نظرات (1)

چهره خندان جنیفر لوپز در زمان افتتاح فروشگاهش با یه قیچی بزرگ !!

 

171541

چهره خندان جنیفر لوپز در زمان افتتاح فروشگاهش با یه قیچی بزرگ !!

جنیفر لوپز فروشگاه جدیدش که مربوط به فروش گوشی های موبایل است را افتتاح کرد. می توانید عکس های جنیفر لوپز را در زمان افتتاح مشاهده می کنید

علی بازدید : 65 شنبه 21 دی 1392 نظرات (1)

روزنامه ایران: نخستین فیلم سینمایی فرزاد موتمن در مقام کارگردان با عنوان «هفت پرده» که حدودا ده سال قبل یعنی در سال ۷۹ تولید شده بود ولی به دلیل مضمون صریح اجتماعی اش هیچ گاه فرصت اکران عمومی نیافته بود، به شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

یکی از نقشهای اصلی این فیلم را گلشیفته فراهانی بازیگر مهاجر ایرانی بازی میکند و «هفت پرده» در زمان خود دومین تجربه بازیگری فراهانی بعد از «درخت گلابی» بود!

فریبرز عرب نیا، مهدی احمدی، عسل بدیعی، ماهایا پطروسیان، مجید مشیری و مانی کسراییان دیگر بازیگران فیلم بوده اند ضمن اینکه بهزاد فراهانی هنرمند بزرگ تئاتر ایران و پدر گلشیفته هم در این فیلم یکی از نقشهای مکمل را ایفا کرده است.

جالب اینجاست که هرچند تابستان امسال شایعاتی درباره اکران محدود این فیلم مطرح شد و حتی ماه رمضان به عنوان تاریخ احتمالی اکران آن پیش بینی شد اما هیچ کدام از عوامل فیلم و حتی خودِ موتمن از سرنوشت این فیلم آگاهی نداشتند تا اینکه به ناگاه این فیلم بدون حتی یک خط تبلیغ به صورت گسترده وارد شبکه نمایش خانگی شد. احتمالا دست اندرکاران شرکت سینما رسانه آسیا که پخش این فیلم را برعهده داشته اند، این احتمال را میدادند که اطلاع رسانی پیش از موعد درباره پخش این فیلم ممکن است سبب ساز سوء تفاهم نسبت به چگونگی دریافت مجوز پخش آن شود و برای همین به صورتی کاملا چراغ خاموش و بدون کمترین پیش زمینه ای فیلم را در شبکه نمایش خانگی توزیع کرده اند.

توزیع این فیلم نه تنها در تهران بلکه در شهرستانها نیز انجام شده و تیراژ تقریبی آن حدود ۲۵۰ هزار نسخه بوده است!یک نکته درباره طراحی اینسرت این فیلم جلب توجه میکند و آن هم اینکه در بالای نام این فیلم با فونتی درشت تر از نام کارگردان و سایر بازیگران نام گلشیفته فراهانی آمده است .

علی بازدید : 73 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

مجموعه ‘بفرمایید شام ایرانی’ +عکس

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : 

 

مجموعه ‘بفرمایید شام ایرانی’ به کارگردانی ‘بیژن بیرنگ’ با موافقت معاون امور سینمایی وزیر ارشاد در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

 

به گزارش انتخاب , مجموعه ‘بفرمایید شام ایرانی’ رقابت برخی بازیگران سینما و تلویزیون برای تهیه شام است و برخی این برنامه را برداشتی از برنامه بفرمایید شام شبکه ماهواره ای ‘من و تو’ عنوان می کنند که بیرنگ کارگردان این مجموعه آن را نادرست دانست.

پیشتر قرار بود نخستین قسمت این مجموعه ویدیویی نیمه مرداد ماه امسال با حضور رامبد جوان، اشکان خطیبی، مهدی پاکدل و سروش صحت توزیع شود؛ اما برخی مشکلات موجب شد تا فرضیه توقف این مجموعه در محافل مختلف طرح شود.

 

تاکنون بیش از هشت قسمت از مجموعه بفرمایید شام ایرانی آماده پخش شده؛ اما هنوز هیچ قسمتی از این اثر وارد شبکه نمایش خانگی نشده است.

‘سعید رجبی فروتن’ مدیرکل دفتر همکاری های سمعی و بصری و نمایش خانگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این اداره کل در باره اجازه توزیع این مجموعه ویدیویی مسئولیتی ندارد و اخد هر تصمیم در این باره از ما ساقط است.

وی یادآور شد که تصمیم نهایی در مورد توزیع مجموعه یادشده در شبکه نمایش خانگی به عهده معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

پروانه ساخت این مجموعه ویدیویی اوایل امسال از سوی شورای ارزشیابی و نظارت وزارت ارشاد صادر شد.

مجموعه ‘بفرمایید شام ایرانی’ به کارگردانی بیژن بیرنگ و تهیه‌کنندگی موسسه سینما ۲۴، تولید شده است.

بهاره رهنما، شقایق دهقان، سحر ذکریا، افسانه چهره آزاد، رابعه اسکویی، مهین ترابی و سارا خوئینی ها در فهرست بازیگران این مجموعه جای دارند.

علی بازدید : 111 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

شرف خانواده فاضل , فیلم جدید پژمان جمشیدی + عکس

شرف خانواده فاضل , فیلم جدید پژمان جمشیدی + عکس

مجموعه عکس های فیلم شرف خانواده فاضل با هنرمندی:پژمان جمشیدی,بهاره رهنما,شقایق دهقان,رضا رشیدپور و …

بازیگران این فیلم شقایق دهقان، بهاره رهنما، رضا رشیدپور، بیژن بنفشه‌خواه، عنایت بخشی، مهتاج نجومی، شقایق احمدی، ماهان عبدی و (با معرفی) آیدا بیگی هستند.

داستان فیلم “شرف خانواده فاضل” هم درباره مرگ پدر یک خانواده مرفه است که با درگذشت او اعضای خانواده گرفتار دردسرهای عجیب و غریب و ماجراهایی پیش‌بینی نشده می‌شوند. تهیه‌کننده فیلم علی اسدزاده و سرمایه‌گذار محسن مهدوی است.

کارگردان : پوریا جاویدپور / نویسنده محراب قاسم‌خانی

این فیلم برای توزیع در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و اواخر دی ماه در بازار توزیع می گردد.

علی بازدید : 83 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

” کیم کارداشیان ” یکی از ستاره های معروف هالیوودی است که بخش عمده شهرتش را مدیون ثروت خانوادگی خود است.

” کیم کارداشیان ” یکی از ستاره های معروف هالیوودی است که بخش عمده شهرتش را مدیون ثروت خانوادگی خود است. او کلکسیونی از انواع ماشین های آخرین مدل دارد، اما علاقه او به ماشین های آخرین مدل به این معنا نیست که به قوانین مربوط به  رانندگی احترام میگذارد. اخیرا تصاویری در رسانه ها منتشر شد که نشان میدهد او خودروی خود را هنگام خرید در منطقه پارک ممنوع متوقف کرده و همین مسئله سبب شد که پلیس او را جریمه کند.

کیم کارداشیان

تعداد صفحات : 19

درباره ما
Profile Pic
این سایت اخباری از افراد مشهور دنیا را در اختیار شما قرار می دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داریدمطلب درموردکدام بازیگر بیشتر باشد؟
    آهنگ

    hamed haji hatmlou
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 215
  • بازدید سال : 2,334
  • بازدید کلی : 37,970
  • کدهای اختصاصی