loading...
اخبار افراد مشهور
علی بازدید : 68 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

این بازیگر مشهور و زیبای هالیوود که در حال حاضر با همسرش براد پیت زندگی بسیار خوبی دارد و مادر ۶ فرزند است ، در گذشته معتاد بود و هروئین مصرف می کرد اما حالا که مدتهاست از مواد مخدر فاصله گرفته است معتقد است که ممکن بود در جوانی بمیرد .

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی در یک مصاحبه جدید در برنامه باب سیمون شرکت کرد و گفت:”در گذشته روزهای سیاه و بسیار وحشتناکی را تجربه کردم اما خوشبختانه از آن روزها نجات پیدا کردم و در جوانی از دنیا نرفتم.”

“بنابراین خیلی خوش شانس بودم زیرا هنرمندان و افراد زیادی وجود دارند که هرگز نتوانستند از دام اعتیاد و روزهای سیاه زندگیشان نجات پیدا کنند.”

” من هنوز هم دختر بدی هستم منظورم این است که آن بخش از شخصیت من که برای انجام کارهای بد و خطرناک میل و رغبت دارد هنوز هم در من وجود دارد اما خوشبختانه در جای خودش قرار گرفته است و قابل کنترل است.”

“من در گذشته بدترین و خطرناکترین کارهای ممکن را انجام دادم. دلایل زیادی وجود دارد که فکر می کنم در حال حاضر من نباید اینجا باشم بلکه باید سالها پیش مرده باشم . بارها در موقعیتهای خطرناک قرار گرفتم و تا یک قدمی مرگ پیش رفتم اما هر بار شانس با من یار بود و از مرگ نجات پیدا کردم.”

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت اخباری از افراد مشهور دنیا را در اختیار شما قرار می دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داریدمطلب درموردکدام بازیگر بیشتر باشد؟
    آهنگ

    hamed haji hatmlou
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 520
  • بازدید سال : 2,639
  • بازدید کلی : 38,275
  • کدهای اختصاصی