loading...
اخبار افراد مشهور
علی بازدید : 87 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

آنجلینا جولی بازیگر و کارگردان 38 ساله روز شنبه در مراسم Governors Awards جایزه بشردوستی ژان هرشولت را دریافت کرد.

به گزارش پرشین وی او که به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا قلمداد می شود پیراهن مشکی بلندی مزین به پولک دوزی پوشیده بود و با آرایش بسیار کم بیشتر زیبایی طبیعی خود را جلوه داده بود.

 نامزد او برد پیت و همچنین بزرگترین پسر خوانده شان مدوکس 12 ساله نیز با تیپی همانند پدرش، آنجلینا را در این مراسم همراهی کرده بودند.

 آنجلینا جولی در جدیدترین رویداد فرش قرمز

شکلک های محدثه

علی بازدید : 119 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (1)

درطی مراسم افتتاحیه بنیاد امریکایی تحقیقات ایدز (amfAR) در هند، ستارگان بالیوودی میزبان برخی از ستاره های هالیوودی بودند.

 به گزارش پرشین وی بازیگر برنده اسکار هیلاری سانک به همراه نامزد فرانسوی اش لارنت فلری در بین افراد مشهور هالیوودی در این مراسم بودند که به همکاری مشترک شارون استون و همین طور آشواریا رای و همسرش ابیشک باچان در کاخ تاج محل در مومبئی برگزار شد.

آشواریا رای و همسرش میزبان یک مراسم خیریه

شکلک های محدثه

علی بازدید : 66 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

گلسا سرابی دختر ایرانی در مراسم ملکه زیبایی 2013 +عکس

مسابقه انتخاب ملکه زیبایی‌ جهان “Queen of The Universe” روز یکشنبه ۲۷ ژانویه ۲۰۱۳ از طرف شرکت فیلم‌سازی “Infinity Media” با همکاری سازمان خیرخواهی “UNESCO” در سالن تئاتر سبان واقع در بورلی هیلز کالیفرنیا برگزار شد. در این مسابقه که ۵۷ نفر از منتخبین هر کشور در آن شرکت داشتند، گلسا سرابی (Golsa Sarabi) دختر ایرانی‌ ساکن آمریکا در حالیکه از طرف هیئت داوران مؤسسه برگزار کننده به عنوان نماینده و دختر شایسته ایران انتخاب شده بود با ۵۶ کشور دیگر به رقابت پرداخت.

در مراحل اولیه مسابقه گلسا سرابی موفق به حضور در ۱۵ نفر برتر و پس از آن۱۰ نفر برتر مسابقه شد. گلسا سرابی در حالیکه از هیئت داوران مؤسسه برگزار کننده جایزه ویژه و برتر مسابقه “Queen of The Universe Award” رو از آن خود کرد، برای تمام زحمت‌هایی‌ که در طول ۶-۸ ماه اخیر کشیده بود و بهترین کسی‌ بود که از نظر آنها نشان دهنده معنای واقعی «ملکه دنیا» از هر نظر بود.

علی بازدید : 71 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 

به تازگی یکی از اسرار زندگی شخصی «تام کروز» بازیگر مشهور هالیوود توسط مجله Vanity Fair افشا شده است. این راز درباره ازدواج این بازیگر سینما است. تام کروز که در سالهای اخیر عضو فرقه ای با نام ساینتولوژیست بوده، مدتهاست تحت تعالیم کلیسایی مختص همین فرقه قرار دارد و اتفاقا همین فرقه کاملا فانتزی بوده که اسباب دردسرهایی برای تام کروز را ایجاد کرده است.

 

شکلک های محدثه

علی بازدید : 105 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

بازیگر محبوب و جوان هالیوود "آماندا سی فراید" 25 ساله زیبا و جذاب با چشمانی درشت و دلربا توانسته خود را به عنوان سوپراستار جدید و پر آوازه با طرفداران زیاد در دنیای هالیوود معرفی کند.

آمادنا در سوالی به خبرنگاران در مورد آناتومی بدن خود و اینکه بتواند همیشه در حالت ایده آل باشد میگوید :: من همیشه در رژیم عذایی هستم و اغلب از مواد پروتویینی همچون سالاد, ماهی آزاد,کلم و...استفاده میکنم

همچنین این بازیگر جوان توانست تحسین کارشناسان را با بازیمعرفی سوپر استار زیبا و جذاب جدید هالیوود+عکس زیبا در  فیلم "دختران خسیس" برانگیزد.


شکلک های محدثه

علی بازدید : 57 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان که هنوز خاطره خداحافظی اش از دنیای فوتبال فراموش نشده است،  قرار است با ورود به دنیای دیگری شروع دوباره ای را تجربه کند.
 
بکهام که تاکنون بازیگری فیلمهای مانند گل ، گل دو ،‌و بازی چون بکهام و دو فیلم مستند را تجربه کرده است اکنون با یک پیشنهاد هالیوودی مواجه شده است.

 
هاروی واببشیتن تهیه کننده این فیلم در مصاحبه هایش اعلام کرده است که بکهام قابلیت این را دارد که به ستاره هالیوود تبدیل شود و به همین علت قصد دارد روی این ستاره فوتبال سرمایه گذاری کند.

علی بازدید : 53 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

ساموئل ال.جکسون ، براندون راث ، کری آن ماوس و مایکل شین در فیلم اکشن هیجانی "غیر قابل فکر" Unthinkable بازی خواهند کرد . داستان فیلم درباره یک بازرس و یک مامور اف.بی.آی است که یک مظنون به تروریست را تحت فشار قرار می دهند تا به محل سه اسلحه اتمی که قرار است کشور آمریکا را نابود سازند ، اعتراف کند . فیلم سال ٢٠٠٩ اکران خواهد شد .

علی بازدید : 56 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

آنجلینا جولی جایگزین تام کروز برای بازی در نقش یک مامور سیا در فیلم جنایی "ادوین ای.سالت" Edwin A.Salt شد . فیلم توسط استدیوی کلمبیا تهیه می شود و داستانش درباره یک افسر سازمان جاسوسی سیا است که متهم می شود در جاسوسی برای کشور روسیه دست داشته و بایستی بیگناهی خود را در این رابطه اثبات کند .

علی بازدید : 70 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

 

مجله فرانسوی ستاره ها : این مجله در جدیدترین شماره خود به بررسی و رتبه بندی دختران و زنان هالیوودی که بهترین و مناسب ترین پوشش را دارند ، پرداخته است.

بازیگران هالیوود, عكس دختر زيبا, زيبا ترين دختر, زن زيبا, دختران زيبا, دختر ايراني

بازیگران زن هالیوود 

اولین رتبه در پوشش مناسب : اما واتسون

اولین عکس متعلق به دختر خوش تیپ هالیوود ، اما واتسون است.اما متولد ۱۵ آوریل ۱۹۹۰ در فرانسه است ، وی بازیگر انگلیسی است و یکی از سه بازیگر اصلی مجموعه فیلم های هری پاتر در نقش هرمیون گرنجر است.واتسون در ۹ سالگی برای بازی در نقش هرمیون گرنجر انتخاب شد ، او پیش از این سابقه نمایش های مدرسه ای را نیز داشت و از سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۰۹ در کنار دنیل ردکلیف و روپرت گرینت در شش فیلم هری پاتر بازی کرده است . اما با بازی در مجموعه هری پاتر توانسته است چندین جایزه را نصیب خود کند و همین طور در امدی بیش از ۱۰ میلیون پوند داشته باشد.

 

 

تعداد صفحات : 19

درباره ما
Profile Pic
این سایت اخباری از افراد مشهور دنیا را در اختیار شما قرار می دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داریدمطلب درموردکدام بازیگر بیشتر باشد؟
    آهنگ

    hamed haji hatmlou
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 542
  • بازدید سال : 2,661
  • بازدید کلی : 38,297
  • کدهای اختصاصی