loading...
اخبار افراد مشهور
علی بازدید : 84 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

 

186964 دردسر مجدد جاستین بیبر با پرتاب تخم مرغ به سمت همسایه اش!!
 
جاستین بیبر خواننده خوش چهره هالیوودی که محبوبیت زیادی فقط در بین دختران دارد و کمتر پسری از ترانه و آهنگ های او خوشش می آید, باز هم دردسر درست کرده است.
گویا جاستین بیبر۱۹ساله  یکشنبه شب به درب خانه یکی از همسایگانش تخم مرغ پرتاب کرده است و همین امر باعث شکایت همسایه جاستین از وی شده است!
این درحالیست که همسایه او و دخترش در بالکن حضور داشته و از این اقدام جاستین بیبر فیلم گرفته اند.
کلانتر حومه لس آنجلس اعلام کرده است که جاستین به زودی باید نسبت به این اقدامی که انجام داده است پاسخ داده چرا که این موضوع مهمی است که او یک شاکی خصوصی دارد.
علی بازدید : 242 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)
ترزا اسکانلان که عنوان دختر شایسته امریکا در سال ۲۰۱۱ را به دست آورد. وی در سن ۱۷ سالگی به جوانترین زنی تبدیل شد که توانست این مقام را کسب کند. او در حال حاضر او دانشجوی سال دوم در ….
 

روزگارنو: دختر شایسته ایالات متحده در سال ۲۰۱۱ در حال تحصیل در کالجی شبانه-روزی با قوانین سخت مسیحی و آموزش های دینی است.

196779 909  ملکه زیبایی امریکا ، خواهر مقدس می شود ! +عکس
علی بازدید : 68 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

به گزارش انتخاب به نقل از مجله اینترنتی کمونه، بنیامین بهادری دیشب این متن و عکس را به یاد همسرش، روی اینستاگرام خود منتشر کرد.
«روز عشق من و تو، ٢٢ دى ماه ١٣٧٩ ساعت گرگ و میش، درست سیزده سال پیش در چنین ساعتى همین جا، حالا من سویشرت سورمه اى اون روز تو رو پوشیدم و پایین ولنجک رو به روى در نمایشگاه منتظر تو که بیایى و از کنارم رد شوى و من با تمام معنویت اون سال ها تو را بخواهم و …»

علی بازدید : 62 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

عکسهایی از ستاره موسیقی لبنان ” سوزان تمیم” که در آپارتمانش در دوبی به قتل رسید.قاتل وی دستگیر شده است و دادگاههای رسیدگی به جرم وی در حال اجراست اما هنوز جزییاتی از قتل وی منتشر نشده است.

 

قتل ستاره مشهور موسیقی لبنان در دوبی

علی بازدید : 72 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

 

امیرحسین‌ مدرس‌,تصاویر امیرحسین‌ مدرس‌,بیوگرافی امیرحسین‌ مدرس‌

امیرحسین‌ مدرس‌ متولد شهریور ماه‌ ۱۳۴۹ درتهران‌ است‌ و دارای‌ لیسانس‌ زبان‌ و ادبیات‌ فارسی‌ می‌باشد در وادی‌ هنر حرف‌ زیادی‌ برای‌گفتن‌ دارد و به‌ قول‌ معروف‌ از هر انگشتش‌ ده‌ها هنر می‌ریزد. در زمینه‌های‌ بازیگری‌، اجرا،موسیقی‌ سنتی‌، خوانندگی‌، نویسندگی‌، شعر،روزنامه‌ نگاری‌ و… صاحب‌ نظر است‌. اجرای‌ او در نیمرخ‌ بدعتی‌ نو در برنامه‌های‌ گروه‌ جوان‌شبکه‌های‌ تلویزیونی‌ به‌ حساب‌ می‌آید، صدای‌گرمش‌ را نیز در تیتراژ‌ سریال‌ های متهم‌گریخت‌.. سریال‌ عشق‌ گمشده‌ ..زندگی‌ به‌ شرط خنده‌ و ترانه مادری شنیده ایم.

علی بازدید : 85 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

عکس  آزاده زارعی,تصاویر  آزاده زارعی,مصاحبه با  آزاده زارعی,

آزاده زارعی: مردم دلشان برایم می‌سوزد/ «سیندرلا» همه را غافلگیر می‌کند
«آزاده زارعی» بازیگر نقش باران در سریال «آوای باران» از اتفاقاتی که در مواجهه با مردم برایش می‌افتد، گفت و اینکه «سیندرلا» آخر سریال همه را غافلگیر می‌کند.

علی بازدید : 73 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

به گزارش پارس ناز به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، دارین حمزه بازیگر لبنانی فیلم کتاب قانون و ۳۳ روز قرار است به زودی در یک فیلم ایرانی بازی کند. وی که اخیرا بازی در یک سریال مصری را به پایان رسانده قرار است به زودی از بیروت به تهران سفر کند تا در فیلمی جدید در ایران بازی کند. این روزنامه اعلام کرده است دارین حمزه برای حضور در این فیلم بیش از یک ماه در ایران خواهد بود تا در این فیلم که گفته شده کاری بزرگ است، بازی کند.


www.parsnaz.ir - خانم بازیگر زیبا و جنجالی ‌در‌ سینمای ‌ایران + عکس

 

علی بازدید : 99 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

یکی از مجریان مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال، فردا شب نیز مجری مراسم گالا خواهد بود.

 

متلک ایرانی ها به مجری زن منشوری نتیجه داد؛

 

فرناندا لیمای برزیلی که به سبب نوع پوشش اش در مراسم قرعه کشی به سوژه هموطنان مان تبدیل شده بود، این بار با رعایت ضوابط منشوری، مشغول آماده شدن برای اجرای این مراسم است.

 

لیما بلافاصله بعد از قرعه کشی جام جهانی با هجوم بی وقفه ایرانی ها به صفحه اش در فیس بوک روبرو شد و حالا احتمالا قصد دارد لباس پوشیده تری را برای مراسم فردا انتخاب کند. لیما در این تصویر در کنار دیگر مجری مراسم، رود گولیت دیده می شود.

تعداد صفحات : 19

درباره ما
Profile Pic
این سایت اخباری از افراد مشهور دنیا را در اختیار شما قرار می دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داریدمطلب درموردکدام بازیگر بیشتر باشد؟
    آهنگ

    hamed haji hatmlou
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 2,336
  • بازدید کلی : 37,972
  • کدهای اختصاصی