loading...
اخبار افراد مشهور
علی بازدید : 85 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

عکس‌های جدید آرنولد شوارتزنگر در پشت صحنه فیلم جدید «نابودگر»

 تازه‌ترین عکس‌های فیلم جدید مجموعه سینمایی «نابودگر» به کارگردانی آلن تیلور منتشر شد.
 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آرنولد شواتزنگر ستاره سری فیلم‌های «نابودگر» در فیلم جدید که به طور غیررسمی با عنوان «نابودگر: سرآغاز» (Terminator: Genesis) شناخته می‌شود، نقش T-800، موجود ماشینی را تکرار می‌کند.«نابودگر» این روزها در نیواورلینز در حال فیلمبرداری است.

 

علی بازدید : 51 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

خبرگزاری مهر: رضا دادویی رییس شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی با ارائه توضیحات کلی درباره دلایل توقیف نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان ابراز امیدواری کرد تا مشکلات پیش آمده برای این اثر نمایشی برطرف شود.
رضا دادویی رییس شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی درباره توقیف نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» گفت: متاسفانه شبهات و مشکلاتی برای اجرای نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان پیش آمده که موجب شد شب گذشته 16 خرداد این اثر نمایشی اجرا نشود.
وی افزود: در حال حاضر مشغول رایزنی هستیم تا سوءتفاهم هایی که نسبت به متن این اثر نمایشی به وجود آمده است برطرف شود. امیدوارم که مسئله حل شده و این نمایش بتواند از یکشنبه با اعمال تغییراتی اجرای خود را از سر بگیرد.
دادویی توضیحی درباره اینکه این نمایش از طرف چه نهاد و مسئولی توقیف شده است، نداد.
نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» نوشته زنده یاد اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان که در تالار وحدت روی صحنه می رفت روز گذشته 16 خرداد ماه با وجودیکه برای این اجرا بلیت فروشی شده بود به دلایل نامعلومی اجرا نشد و مشخص نیست که اجرای این نمایش فردا یکشنبه از سر گرفته می شود یا نه.
نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» با بازی علی نصیریان، فرزانه کابلی‌، امین زندگانی‌، پریسا مقتدی و ... روی صحنه رفته بود.

علی بازدید : 62 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)
برترین ها: در گذشته بازیگری در جامعه جایگاه خاصی نداشت و در عصر شکسپیر فقط چند بازیگر وجود داشت. در اواخر قرن نوزدهم بود که سینما و بازیگری آنقدر ارزش یافت که برای خودش تبدیل به صنعتی بزرگ شد و بازیگران توانستند اوج بگیرند و برای خودشان ثروتی جمع کنند. نه تنها در هالیوود بلکه در بالیوود نیز بازیگران هر روز بیشتر از روز قبل پول پارو می کنند و سلاطین کمدی، اکشن و بازیگران محبوب برنده اسکار در میان ثروتمندترین های دنیا قرار دارند و اکثر آنها حتی قدرت خرید جت شخصی را دارند. متأسفانه بازیگران زن در این لیست جایی ندارند، حتی مریل استریپ که دست کم 18 بار نامزد جایزه اسکار شده، دستمزدهایی پائین تری می گیرد. ظاهراً تبعیض جنسی در هالیوود غوغا می کند. در هر صورت این بازیگران را دوست داشته باشید یا اصلاً اسمشان را هم نشنیده باشید، اینها پولدارترین بازیگران دنیا در سال 2014 هستند.
علی بازدید : 96 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ملی پوشان کشورمان در ادامه رقابت های والیبال لیگ جهانی، امروز(شنبه، 17 خرداد 1393، 7 ژوئن 2014)، در دومین بازی خود مقابل تیم قدرتمند برزیل، در این کشور به میدان رفتند.

بلندقامتان کشورمان در ست نخست با ترکیب معروف ، موسوی ، محمودی ، قائمی ، تشکری ،میرزاجانپور و علیزاده برابر برزیل قرار گرفتند و اولین امتیاز را کسب کردند.

سروقامتان کشورمان ست اول را با فاصله 7 امتیازی و در حالی که در دفاع روی تور و سرویس قدرتمند و هوشمندانه بازی کردند با نتیجه  25- 18  به پایان رسادند .

در ست دوم بازیکنان کشورمان امتیاز اول را کسب کردند، نمایش دلنشین و خوبی در دفاع روی تور داشتند و در جمع کردن توپ های پشت دفاع موفق عمل کردند، برزیلی های بی روحیه  با خراب کردن سرویس های متعدد این ست را با نتیجه 25-21  به تیم ما دادند.

در ست سوم امتیاز اول را برزیلی ها گرفتند اما توپ گیری های فوق العاده علیزاده لیبرو تیم ملی ،معروف را در اجرای تاکتیک های مختلف حمله کمک کرد و مهاجمان توپ ها را یکی پس از دیگری در زمین برزیل خواباندند، ضمن این که در دفاع روی تور هم مانند دو ست قبلی بهتر از برزیلی ها بودیم .
سرانجام بازیکنان ما تیر آخر را در زمین برزیل شلیک کردند و این گیم  را با نتیجه 25 بر 22 پیروز شده، بازی را به نفع خود به پایان رسانده و نخستین بار قهرمان 9 دوره این رقابت ها را با نتیجه 3 بر0 در هم شکستند.

تیم ملی والیبال کشورمان دیروز در نخستین مسابقه خود مقابل  برزیل در مسابقه ای دیدنی و فنی با وجود شایستگی های بلندقامتان کشورمان نتیجه را 3-2 به برزیل واگذار کرده بود.د

علی بازدید : 74 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (1)

 عکس های سامانتا تاجیک, مانکن ایرانی سامانتا تاجیک

 سامانتا تاجیک (به انگلیسی: Samantha Tajik)‏ (زاده در تهران) مانکن ایرانی کانادایی است. سامانتا در تهران پایتخت ایران به دنیا آمد ولی هنگامیکه دو سال داشت همراه با خانواده اش به کشور کانادا مهاجرت کرد. سامانتا به راحتی می تواند به دو زبان فارسی و انگلیسی صحبت کند. سامانتا در شهر ونکوور بزرگ شد ولی برای تحصیل به شهر تورنتو مهاجرت کرد. او در سال ۲۰۰۸ (میلادی) به عنوان ملکه زیبایی کشور کانادا انتخاب شد.

 

عکس های سامانتا تاجیک, مانکن ایرانی سامانتا تاجیک

  سامانتا تاجیک

 عکس های سامانتا تاجیک, مانکن ایرانی سامانتا تاجیک

سامانتا تاجیک

 عکس های سامانتا تاجیک, مانکن ایرانی سامانتا تاجیک

  سامانتا تاجیک

 عکس های سامانتا تاجیک, مانکن ایرانی سامانتا تاجیک

 سامانتا تاجیک

 عکس های سامانتا تاجیک, مانکن ایرانی سامانتا تاجیک

 سامانتا تاجیک


علی بازدید : 99 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

 پیتر برادشاو و دیگر منتقدان گاردین در مقاله‌ای 10 فیلم ترسناک برتر تاریخ سینما را انتخاب کردند.

سینمای ترسناک این توانایی را دارد که طوری مرزها را بشکند که دیگر ژانرهای سینما قدرتش را نداشته باشند. اولین نمونه‌های سینمای ترسناک در همان اولین سال‌های ظهور سینما ساخته شدند. فیلم‌هایی مثل «نوسفراتو» یا «مطلب دکتر کالیگاری» که اساسا تحت تاثیر اکسپرسیونیسم آلمان بودند.

بعدا پای دراکولا، گرگ‌نما و فرانکنشتاین هم به سینما باز شد و این ژانر جلوه‌ای عامه‌پسندتر پیدا کرد. برخی از بزرگان سینما مثل آلفرد هیچکاک نیز در این ژانر دست به تجربه زده‌اند و نتیجه این تجربیات ژانری را پیدا کرده که هم مخاطبان را سرگرم می‌کند و هم دوست‌داران جدی سینما را به فکر وامی‌دارد. آنچه در دامه می‌خوانید معرفی 10 فیلم مهم ژانر ترسناک است.

علی بازدید : 77 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (1)

تیلور سویفت ، خواننده سبک سنتی ، که امسال رقابت تنگاتنگی با جاستین بیبر داشت این خواننده ۱۸ ساله را شکست داد و در لیست جدید پردرآمدترین مشاهیر زیر ۳۰ سال که هر سال توسط مجله فوربس تهیه می شود ،جایگاه نخست را از آن خود کرد.

به گزارش سه نسل، این خواننده آهنگ موفق” داستان عشق” از ماه می ۲۰۱۱ تا ماه می ۲۰۱۲ حدود ۵۷ میلیون درآمد کسب کرده است . تیلور سویفت به لطف آلبوم پرفروش “حالا بگو” و برگزاری کنسرتهای موفق و همینطور قرارداد بزرگی که با کمپانی لوازم آرایشی کاورگرل امضاء کرد توانست این مبلغ قابل توجه را بدست آورد و عنوان پردرآمدترین سلبریتی زیر ۳۰ سال را از آن خود کند.

این خواننده ۲۲ ساله با درآمد ۵۷ میلیون دلاری خود از بیبر ۱۸ ساله پیشی گرفت و به این ترتیب جاستین با درآمد ۵۵ میلیون دلار در مکان دوم لیست جدید مجله فوربس قرار گرفت.

ریحانا با درآمد ۵۳ میلیون دلار ، لیدی گاگا با درآمد ۵۲ میلیون دلار ، کتی پری با درآمد ۴۵ میلیون دلار به ترتیب جایگاه سوم تا پنجم این جدول سالانه را بخود اختصاص دادند.

آدل ، کریستین استوارت و رابرت پتینسون نیز از جمله ستاره های مشهور ی بودند که در ۱۰ ردیف اول لیست پردرآمدترین مشاهیر زیر ۳۰ سال مجله فوربس قرار گرفتند .

سال گذشته لیدی گاگا با درآمد ۹۰ میلیون دلار در طول یکسال، عنوان پردرآمد ترین فرد مشهور زیر ۳۰ سال را از آن خود کرده بود.

تعداد صفحات : 19

درباره ما
Profile Pic
این سایت اخباری از افراد مشهور دنیا را در اختیار شما قرار می دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داریدمطلب درموردکدام بازیگر بیشتر باشد؟
    آهنگ

    hamed haji hatmlou
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 2,322
  • بازدید کلی : 37,958
  • کدهای اختصاصی