loading...
اخبار افراد مشهور
علی بازدید : 88 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (1)

اسپورت ای اس، این روزها خبرهایی به گوش می رسد، که حال همه را به هم می زد. ستاره های فوتبال باید با رفتارشان الگوی مردم باشند. رابطه نامشروع راین گیگز با خواهرش یکی از آن داستان هایی است که هر روز داغ تر می شود و مایه تاسف دنیای فوتبال است.

ناتاشا، خواهر گیگز طی مصاحبه ای با سان اعلام کرد که با برادرش به مدت ۸ سال رابطه نامشروع داشته است. او که حالا از این کارش پشیمان شده، گفت: اشتباه بزرگی را مرتکب شدم . رابطه خودم را با شوهرش به خطر انداختم تا با برادرم رابطه داشته باشم.

وی در مصاحبه ای با سان گفت: امیدوارم همسرم مرا ببخشد. با این کارم شهرت رایان را هم به خطر انداختم. مطمئنم که او از افشای رازمان دیوانه خواهد شد. اما می خواهم همه چیز را درباره رابطه مان بگویم. حالا دیگر همه به من مثل یک احمق نگاه می کنند. کاش میشد مردم مرا طور دیگری ببینند. من هم مثل سایر آدم ها، یک آدم عادی هستم.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amin در تاریخ 1393/01/17 و 23:08 دقیقه ارسال شده است

وبت قشنگه 3>
درامد عالیییییییییی!!!!!!!!
فقط یکبار امتحان کنید!!!!!!!!!!
ugift.rzb.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت اخباری از افراد مشهور دنیا را در اختیار شما قرار می دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داریدمطلب درموردکدام بازیگر بیشتر باشد؟
    آهنگ

    hamed haji hatmlou
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 446
  • بازدید سال : 2,565
  • بازدید کلی : 38,201
  • کدهای اختصاصی