loading...
اخبار افراد مشهور
علی بازدید : 57 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

x17 آنلاین: به نظر می رسد که آنجلینا جولی فشار زیادی را برای کارگردانی اولین فیلم خود، در سرزمین خون و عسل متحمل شده باشد، این بازیگر ۳۶ ساله می گوید: ” قبل از آغاز تولید این فیلم من از نظر روحی دچار مشکلات زیادی شده بودم.”

آنجلینا جولی

او در یک مصاحبه ی زنده با ماری کلر، گفت:

“من در آن زمان از نظر احساسی کاملا شکست خورده بودم، من مدام گریه می کردم و در این لحظات، این برد بود که من را آرام می کرد. من مسئولیت بزرگی را بر روی دوش خودم احساس می کردم و مدام با خودم می گفتم که چطور می توانم این کار را به پایان برسانم؟”

او هنوز هم شک دارد که بخواهد برای همیشه بازیگری را کنار گذاشته و به کارگردانی روی آورد. انجی در این باره می گوید: “من برنامه ی خاصی برای ادامه ی کارگردانی ندارم، و هنوز هم می ترسم که بگویم من یک کارگردان هستم.”

 

اولین فیلم جولی در مقام یک کارگردان، در سرزمین خون و عسل نامزد جایزه ی گلدن گلوب شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت اخباری از افراد مشهور دنیا را در اختیار شما قرار می دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داریدمطلب درموردکدام بازیگر بیشتر باشد؟
    آهنگ

    hamed haji hatmlou
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 418
  • بازدید سال : 2,537
  • بازدید کلی : 38,173
  • کدهای اختصاصی