loading...
اخبار افراد مشهور
علی بازدید : 84 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

لیست کامل بیست شخصیت سال ۲۰۱۱:

۱٫ لیدی گاگا

۲٫ جاستین

۳٫ جورج کلونی

۴٫ ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت

۵٫ لئوناردو دی کاپریو

۶٫ مت دیمون

۷٫ الن دی جنرس

۸٫ براد پیت و آنجلینا جولی

۹٫ دوایت هاوارد

۱۰٫ دمی لواتو

۱۱٫ شکیرا

۱۲٫ اشتون کوچر و دمی مور

۱۳٫will.i.am

14. بلیک شلتون و میراندا لمبرت

۱۵٫ نیک کانن

۱۶٫ لی مایکل

۱۷٫ دانیل رادکلیف

۱۸٫ مایلی سایرس

۱۹٫ کلدپلی

۲۰٫ تیلور سویفت

علی بازدید : 153 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

جاستین بیبر خواننده ۱۷ ساله نه تنها به خاطر صدای زیبا و چهره جذابش مشهور است بلکه از استعداد فوق العاده ای نیز برخوردار می باشد.

جاستین در شب جشن کریسمس با نواختن آهنگی با پیانو همه را متحیر ساخت. در این ترانه کارلوس سانتا گیتاریست رویایی نیز جاستین را همراهی کرد تا یکی از آهنگ های محبوب گروه بیتل ها که مربوط به سال ۱۹۷۰ است دوباره اجرا شود.

این جشن در شب کریسمس در لس آنجلس برگزار شد و خوانندگان بزرگ دیگری از جمله: لیدی گاگا، جیدن اسمیث، سی لو، پیت بول و درک نیز حضور داشتند.

علی بازدید : 71 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

x17 آنلاین: جاستین قطعا عیسی مسیح را خیلی دوست دارد!

عصر روز پنج شنبه جاستین بیبر در حالیکه یک تیشرت سیاه و شلوارک ارتشی پوشیده بود، به همراه پدرش برای خوردن پیتزا به رستورانی در شرمن اوکس رفته بود، در همان جا بود که خالکوبی او بر روی پایش دیده شد.

این خواننده ۱۷ ساله که حدود ۱۶ میلیون طرفدار در توییتر دارد، تصویری را از عیسی مسیح بر روی پای چپ خود خالکوبی کرده است. علاوه بر این، او کلمه ی عیسی را به زبان عبری بر روی سینه اش خالکوبی کرده.

بیبر سال گذشته اعلام کرده بود که علاقه ی زیادی به عیسی مسیح دارد، او گفته بود: “من یک مسیحی هستم و به خدا اعتقاد دارم. من معتقدم که مسیح به خاطر گناهان ما به صلیب کشیده شده است. او دلیلی که الآن من اینجا هستم، بنابراین من همیشه به یاد او هستم. ”

قطعا این تاتوی جدید بیشتر یاد او را زنده نگه می دارد!

علی بازدید : 77 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

سلبریتی گوسیپ: این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست که شهرت، هالیوودی ها را با مشکلاتی روبه رو کرده است. به تازگی خبرهایی به گوش می رسد که جانی دپ ممکن است از دوست دختر چندین ساله اش ونسا پارادایز جدا شود.

بر اساس گزارش ها، بازیگر ۴۸ ساله ی “دزدان دریایی کارائیب” اواخر سال گذشته با پارادایز دچار اختلافاتی شده بود.

یک منبع خودی ادعا کرده که ” طرفداران جانی در مورد جدایی او و ونسا نگران هستند. چون به نظر می رسد که رابطه ی چندین ساله ی آنها به پایان رسیده است.”

“جانی این کار را به وکلایش سپرده است، احتمالا او قصد دارد که این رابطه را بی سر و صدا به پایان برساند. آنها با هم ازدواج نکرده اند اما سالهاست که با هم زندگی می کنند و حاصل ارتباط آنها چند بچه است، پس به نظر نمی رسد که جدایی آنها خیلی هم آسان باشد. 

علی بازدید : 71 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

سلبریتی گوسیپ: همه ی ما می دانیم که ترانه ی “Born This Way” لیدی گاگا بسیار شبیه ترانه ی “Express Yourself” مدونا می باشد. و به همین دلیل مدونا اخیرا در مورد لیدی گاگا حرف هایی زده است.

او در این باره می گوید: “من واقعا فکر می کنم که او در این کارش خیلی از من تقلید کرده است. با این حال گاهی اوقات من فکر می کنم که این کارش بیشتر جنبه ی سرگرم کننده داشته است و او توانسته این کار را به خوبی انجام دهد.

وقتی که من ترانه ی [Born This Way] را در رادیو شنیدم با خودم گفتم این ترانه آشناست اما در آن لحظات من واقعا احساس پوچی می کردم.

با این حال باید بگویم که گاگا یک هنرمند بسیار با استعداد است. او همواره از گذشته چیزهای زیادی به دست می آورد، مثلا او به ۲۰ سال قبل بازگشته و موضوعی را انتخاب کرده و دوباره تفسیر می کند. “

علی بازدید : 58 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

x17 آنلاین: به نظر می رسد که آنجلینا جولی فشار زیادی را برای کارگردانی اولین فیلم خود، در سرزمین خون و عسل متحمل شده باشد، این بازیگر ۳۶ ساله می گوید: ” قبل از آغاز تولید این فیلم من از نظر روحی دچار مشکلات زیادی شده بودم.”

آنجلینا جولی

او در یک مصاحبه ی زنده با ماری کلر، گفت:

“من در آن زمان از نظر احساسی کاملا شکست خورده بودم، من مدام گریه می کردم و در این لحظات، این برد بود که من را آرام می کرد. من مسئولیت بزرگی را بر روی دوش خودم احساس می کردم و مدام با خودم می گفتم که چطور می توانم این کار را به پایان برسانم؟”

او هنوز هم شک دارد که بخواهد برای همیشه بازیگری را کنار گذاشته و به کارگردانی روی آورد. انجی در این باره می گوید: “من برنامه ی خاصی برای ادامه ی کارگردانی ندارم، و هنوز هم می ترسم که بگویم من یک کارگردان هستم.”

 

اولین فیلم جولی در مقام یک کارگردان، در سرزمین خون و عسل نامزد جایزه ی گلدن گلوب شده است.

علی بازدید : 86 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

x17 آنلاین: شنیده ها حاکی است که بریتنی اسپیرز قصد دارد در برنامه ی تلویزیونی X- Factor به سایمون کاول بپیوندد.

یک منبع می گوید که این مادر ۳۰ ساله در حال خروج از دفتر تولید کانال فاکس دیده شده است.

این ستاره پاپ موسیقی احتمالا جایگزین یکی از داوران قسمت قبل این برنامه، پائولا عبدل و یا نیکول شرزینگر می شود که پس از پایان فصل قبل از کار اخراج شدند. بریتنی به مدت دوازده سال موسیقی کار کرده است و بنابراین انتظار می رود که توصیه های مهمی برای شرکت کنندگان داشته باشد.

تا کنون، از جانت جکسون و فرگی از گروه بلک آید پیس هم به عنوان گزینه های احتمالی برای حضور در این برنامه ی تلویزیونی یاد شده است.

علی بازدید : 74 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

x17 آنلاین: لیدی گاگا به زودی اولین حضورش بر روی پرده ی سینماها را تجربه خواهد کرد. بر اساس گزارش های رسیده او قرار است در فیلم مردان سیاهپوش ۳ در کنار ویل اسمیت و تامی لی جونز به ایفای نقش بپردازد.

اسمیت، ستاره ی دو قسمت قبلی این فیلم هفته ی گذشته در ریو درباره ی بازیگران جدید این پروژه صحبت کرده است.

او به خبرنگاران گفت:

” ما در این فیلم شاهد حضور یک زوج هنرمند از دنیای موسیقی هستیم، اما من نمی توانم دقیقا بگویم که آنها چه کسانی هستند. قطعا همه ی ما از حضور لیدی گاگا در این فیلم هیجان زده خواهیم شد.”

پیش از این هم نیکول شروزینگر یکی دیگر از ستارگان دنیای موسیقی در فیلم MIB3 که در ماه می اکران می شود، بازی کرده بود.

 

علی بازدید : 77 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
به نظر میرسد سلنا گومز خواننده مشهور ۲۱ ساله هالیوودی هنوز هم عشق قدیمی خود را فراموش نکرده است. هفته گذشته هنگامیکه سلنا گومز در شهر بروکلین ترانه معروف خود ” تو را همانند یک ترانه عاشقانه دوست دارم” را اجرا میکرد روی صحنه به گریه افتاد که این اتفاق باعث شد شایعاتی مبنی بر اینکه او هنوز هم به ” جاستین بیبر” عشق دوران نوجوانی اش فکر میکند قوت گیرد.
 
Selena-Gomez-11

 


 

 

علی بازدید : 195 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

Junsu رو که می شناسین عضو گروه 2PM ئه.

Mika هم لیدر گروه D-NA ئه

نسبت: Cousin

Ha ji won بازیگر سریال Secret Garden بود که بازیگر خیلی معروفیه

و همه میشناسن و Jeon tae seo برادرشه و بازیگره

نسبت: Sister – Brother

 


 

 

تعداد صفحات : 19

درباره ما
Profile Pic
این سایت اخباری از افراد مشهور دنیا را در اختیار شما قرار می دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داریدمطلب درموردکدام بازیگر بیشتر باشد؟
    آهنگ

    hamed haji hatmlou
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 480
  • بازدید سال : 2,599
  • بازدید کلی : 38,235
  • کدهای اختصاصی